maandag 7 februari 2011

Milieuvriendelijke muziek van Cloud Cult

Coud Cult is een band uit Minneapolis die verschillende platencontracten heeft afgewezen. De band houdt er milieuvriendelijke principes op na: bij het fabriceren van cd's worden gerecyclede materialen gebruikt; de bus van de band rijdt op biodiesel. Bandleider Craig Minowa woont op een boerderij waar de verwarming aardwarmte gebruikt.

Ik vind de muziek bovendien boeiend en de video's origineel. Oordeel zelf.





Dank Lotte voor de tip.

1 opmerking:

  1. Goed om te weten dat er ook nog beroemdheden zijn die aan de milieu denken. Zelf probeer ik zo veel mogelijk bewust te zijn van mijn ecologische voetafdruk. Dat doe ik door onder andere op de keurmerken te letten bij het kopen van bepaalde dingen of door een auto volgsysteem in mijn auto te hebben die dat allemaal bijhoudt.

    BeantwoordenVerwijderen