vrijdag 11 maart 2011

U kijkt naar VideoVolt 1.5

Regelmatige bezoekers zullen zich afvragen waarom er weer gepost wordt op VideoVolt, nadat ik een kleine week geleden het einde van de blog had aangekondigd. De reden is dat ik, behalve een groot aantal bemoedigende, waarderende en spijtige reacties ook aanbiedingen kreeg van mensen die een deel van het werk op zich wilden nemen.

Om een lang verhaal kort te maken, er is nu een zeskoppige redactie, mijzelf meegerekend, en we gaan vrolijk verder waar VV gebleven was. De redactie bestaat uit fans van VV zoals het tot nu toe was, dus de voortzettig zou dezelfde geest moeten ademen.

VideoVolt 2.0 is in de maak, dat wordt een blog met een handige indeling in categorieën. Wie alléén de postings over bijvoorbeeld muziek wil, of wie niets anders wil zien dan drama, of humor, kan daar dan voor kiezen.

Voor dit moment hoop ik dat VV nóg meer mensen nóg meer plezier zal bieden.
Hartelijke groet, Herbert

11 opmerkingen:

  1. Fantastisch dat videovolt doorgaat!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bravo. Nu met 6, ik vroeg me al af waar je er in vrede's naam de tijd voor vond / Sippo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeey, dat is super! Zou toch zonde zijn als je zo'n 'troetelkind' moet stopzetten.
    Zo met 6 totaal worden lasten verlicht! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Perfect. Misschien een idee ook een mailadres voor tips te openen?
    Dank aan alle vrijwilligers EN vooral Herbert.
    Rob

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben blij!, was mijn dagelijkse bezoekje naar je site al aan het missen

    BeantwoordenVerwijderen